טיפים לקניית רכב

מה כדאי לברר?
• ראשית,מה מתאים לנו:1.החליטו מהי מסגרת התקציב שלכם.2. הגדירו את סוג הרכב הדרוש לכם, על-פי צרכים אמיתיים. לשם כך תוכלו להתייעץ עם חברים ומשפחה. רכב משומש לא קוניםבלחץ. בדיקת מסמכי הרכב - בדיקת מספר הבעלים הקודמים של הרכב, מספר הקילומטרים שעבר, פגיעות ותאונות, וחשוב מאוד: זהות המוכר.

• בקשו לעיין בתעודת זהות של המוכר - ודאו כי המוכר הוא אכן הבעלים של הרכב ולא סוחר לא מורשה.

גריןקארפועלת בשקיפות מלאה לגביי היסטוריית בעליהרכב הקודמים - אנו מראים ללקוח רישיונות מקוריים, לא מצולמים שלהרכב מחשש לזיופי רישיונות, מחיקת בעלים, וכדומה(דברים שניתן לעשות ברישיון מצולם).

• בדיקת הרכב עצמו - אל תסמכו על המלצת המוכר למכון מסוים. אל תסתפקו בדף בדיקת רכב ישנה. דרשו לבדוק את הרכב בעצמכם בשנית טרם הקנייה. בדקו את המערכות האלקטרוניות והמחשב של הרכב במוסך מוכר.

• בדיקה בעינכם לאור יום - כך תוכלו לבחון את מצבו החיצוני בצורה הטובה ביותר. חפשו הפרשי צבע, פח בולט, וכדומה; הביטו בתא המטען, בדקו צמיגים, פתחו את מכסה המנוע, ריפודים מקוריים מתחת לכיסוי, מצבר וכל דבר שנראה לכם חשוב.

• בדיקת רישיון הרכב - בדקו את מספר הבעלים המופיע ברישיון: יד ראשונה זה אומר: אפס בעלים קודמים, יד שנייה: בעלים קודמים אחד.

• בדיקת שעבודים - בדקו אם רשומים שעבודים או עיקולים על הרכב ברישיון הרכב ובמשרד הרישוי. ניתן לפנות למשרד הרישוי בטלפון: 5678*. אם המוכר הינו חברה בע"מ - מומלץ לבדוק ברשם החברות לגביישעבודים.

• בדיקת ספר הטיפולים של הרכב–היכן ומתי בוצע הטיפול האחרון, מתי הוחלפו חלקים כמו:מצמד(קלאץ'), בלמים ורצועת הטיימינג, ומהו מספר הקילומטרים שעבר הרכב. אם ספר הטיפולים אינו נמסר לכם, יכול להיות שיש בעיה מוסתרת.

האם מלבד טיפולים שגרתיים הרבה הרכב לבקר במוסך ובעיקר אם חזר למוסך שוב ושוב על אותה תקלה. מוודאים שהקילומטראז' שמופיע בקבלות הגיוני ושלא "נעלמו" בדרך כמה אלפי קילומטרים.

אם מדובר ברכב שגילו מעל 3 שנים – בדקו האם הוחלפה רצועה ומתי עתיד להתבצע ההחלפה הבאה.

טיפ לבדיקת היגוי:בצעו סיבוב פרסה ימינה ושמאלה כשהרכב משולב בהילוך ראשון עם מעט גז. חפשו תקתוקים המשנים את קצבם בהתאם למהירות הרכב – הדבר מעיד על תקלה באחת הציריות.

טיפ לבדיקת מזגן:לאחר שישבתם באוטו והדלקתם את המזגן, וודאו כי כל פתחי האוורור פעילים ופעולת הבורר שמחליף ביניהם חלקה. המתינו כמה דקות ובדקו שתפוקת הקירור תקינה

יש לוודא שהמאוורר הפנימי פעיל בכל המהירויות ולא רק בחלקן, ושאינו מרעיש.
• מחיר המחירון הוא בגדר הלצה(..המלצה:) ידוע כבר,שלא פעם נמכר רכב במחירים נמוכים באחוזים ניכרים המחירון המקובל. בדקו כמה כלי רכב מהסוג שבחרתם יש בשוק (לוחות, סוכנויות), ובררו מה המחיר בהתאם לנתונים: מספר בעלויות, קילומטריםוכו'.

רכבים חדשים באתר!

הרכבים האחרונים שהעלנו לאתר מהחדש לישן.

2023
קיה סלטוס
2018
אופל אסטרה
2018
טויוטה RAV 4
2020
סוזוקי איגניס
2016
סוזוקי SX4 CROSSOVER
2015
ניסאן ג'וק
2019
קיה ספורטאג'
2011
סוזוקי SX4
2018
סקודה פאביה
הונדה סיוויק סטיישן
2020
סוזוקי ויטרה
2020
יונדאי אלנטרה
2005
הונדה אקורד
2021
פולקסווגן טי קרוס
2015
יונדאי I30 cw
2016
רנו פלואנס

Pages