סיאט איביזה הדרך אל האושר

בשנים האחרונות הפכו הרכבים הקטנים, בעלי הממדים הצנועים, להרבה יותר מבוקשים. דבר זה נכון, אגב, לא רק לגבי צעירים וצעירות, שעבורם לא יכול לבוא בחשבון דגם של רכב גדול מטעמי תקציב. יותר ויותר זוגות ומשפחות ובהם כאלה שמחפשים רכב שני (או אפילו יחיד) מגלים העדפה לדגמים מעלי ממדים צנועים וביצועים סבירים.

בשורות הבאות נבחן בקצרה את הפרטים החשובים לגבי סיאט איביזה, מקטגוריית המכוניות הקטנות.

שם ותיק באריזה חדשה

לעומת הרבה מאוד יצרניות שמרעננות שמות של מותגים וותיקים ומחליפות אותם בחדשים, סיאט החליטה להשאיר את המותג הוותיק סיאט איביזה בשימוש. עם זאת, חשוב להבין שאין דין דגם זה במשמעותו הנוכחית כדין הדגמים שהוצעו לפני כעשור שנים ואף יותר מכך.

לחצו כאן לקטלוג המלא שלנו

האיביזה החדשה זכתה למתיחת פנים משמעותית למדי והיא כיום בהחלט קורצת לדור הצעיר. בתוך האריזה הנאה מסתתר מרווח פנימי סביר, עם מידות חיצוניות קומפקטיות פלוס. אורכו של הדגם הנוכחי עולה במעט על ארבעה מטרים, רוחבו משיק למטר ושבעים והמשקל - נמוך במיוחד (פחות מאלף ומאתיים קילוגרמים). כל הנתונים הללו, תומכים במראה שובב, נסיעה חסכונית מאוד, והשתלבות יפה במרחב העירוני.

מפתיעה את חובבי הנהיגה

למרות שהאיביזה נראית אולי עירונית למהדרין, הרי שבתוכה מסתתרת הפתעה נעימה למדי לחובבי הנהיגה. אולי לא מדובר ברכב ספורטיבי בהגדרתו, אבל הביצועים של הדור החדש (בעל תיבה אוטומטית רובוטית) מבחינת מהירות ונוחות נסיעה בהחלט טובים מאוד. עם מהירות מירבית של מאה ותשעים קילומטרים בשעה ותאוצה טובה היא מסוגלת להשאיר הרבה מאוד מתחרות מאחור.

נפח המנוע, כדאי לדעת, הינו 1200 ליטרים והדגם הנוכחי מצויד בתיבת הילוכים טובה מאוד. צריכת הדלק ראויה לציון וכך גם ההשקעה באביזרי בטיחות. אין ספק שמדובר ברכב שנותן יותר מכפי שניתן לצפות.

רכבים חדשים באתר!

הרכבים האחרונים שהעלנו לאתר מהחדש לישן.

2014
טויוטה קורולה
2013
פורד Focus station
2015
מיצובישי LANCER SPORTBAC
2013
רנו פלואנס
2014
סקודה סופרב TSI
2014
יונדאי i20
2002
סוזוקי בלנו
2013
הונדה סיוויק
2014
ניסאן micra
2012
יונדאי i20
2011
ניסאן JUKE
2010
דייהטסו סיריון
2014
סקודה OCTAVIA TSI
2008
יונדאי טוסון
2008
מיצובישי לנסר
2014
רנו פלואנס

עמודים