מכירת רכב למגרש

שוק הרכב המשומש בישראל נחשב לשוק מפותח ונערכות בו עסקאות רבות. יש הצדקה וכדאיות לרכישת רכב משומש בגלל סיבות רבות. הראשונה היא כמובן מחירי רכבים חדשים שהינם גבוהים. על רכבים חדשים מוטל מיסוי גבוה שתורם רבות להוצאת כסף נכבדה. בנוסף לכך, יש הוצאות תחזוקה נלוות גבוהות שכוללות אגרות, ביטוחים שונים ועוד. רכב חדש מאבד מערכו ברגע שהא עולה על הכביש ובשנים הראשונות הדבר יכול להתבטא בעשרות אחוזים ובסכומים נכבדים. כאשר מבקש בעל הרכב למוכרו הוא יוכל, במקרים רבים, להיתקל בשוק קשה שאינו מזמין פנים. התוצאה היא תהליך מכירה ארוך, ולעיתים, לא נותרת ברירה אלא למכור את הרכב בהפחתה ניכרת מהמחירון הרשמי.

טרייד אין

קיימת אלטרנטיבה טובה למכירה והיא מכירת רכב למגרש מכוניות. סוחרי רכב רבים פועלים בשוק היד השנייה והם רוכשים ומוכרים רכבים כל העת. יש ברשותם מכוניות רבות אשר מוצעות למכירה. במקרים רבים, הם מתווכים בין בעלי רכבים וקונים פוטנציאליים. יש, לעיתים, מקרים בהם הרכבים שייכים לחברות ליסינג, ליבואנים המשווקים רכבים חדשים ולעוד גורמים. בעל מכונית יכול לבקש עסקת טרייד אין ממגרש מכוניות. כלומר למכור את הרכב שבבעלותו ולבחור אחר מתקדם יותר בשנתון. את ההפרש הוא יכול לשלם במזומן, באשראי או בדרך של נטילת הלוואה. סוחרי רכב יכולים לסייע בתיווך עם בנקים וגופים פיננסיים הנותנים הלוואות.

מחירון יש שניה

קיימים מגרשי רכב אשר עובדים עם יבואני מכוניות. הם נוטלים חלק בעסקה בה המוכר רוכש רכב חדש ומקבל מבעל המגרש תשלום עבור הרכב המשומש. עסקה כזאת מייתרת את המאמץ הכרוך במכירה עצמאית של רכב משומש שעלולה להיגרר זמן רב ללא תוצאות טובות. בשוק קיימים מחירוני רכב יד שניה בהם עושים שימוש גורמים שונים הקשורים בענף הרכב כולל חברות ביטוח. המחירון של "יצחק לוי" הוא המוביל מבין כולם ורבים עובדים לפיו. כל רכב שקיים בישראל ומכל דגם מופיע במחירון ומוצמד לו תג מחיר. קיימים אלמנטים שונים המשפיעים על מחיר הרכב והם מפחיתים או מוסיפים לערכו הבסיסי. מדובר על שנת ייצור, קילומטרז' בעלויות קודמות, מפרטים טכניים ועוד.

חוק מכירת רכב

חוק מכירת רכב משומש שנחקק ב 2008 קובע כי מוכר רכב חייב לגלות לרוכש פרטים מהותיים על מצב הרכב וכל מידע חשוב אחר שיכול לסייע לרוכש להעריך את מחירו. בעל מגרש מכוניות יעשה מצידו את כל הבדיקות החשובות לפני רכישת הרכב. יש צורך לבדוק את הבעלות על הרכב. מצב של משכון אפשרי, חובות   עליו ועוד. בנוסף, יש לגשת למכון לבדיקה לפני קנייה כדי לבדוק מצבו המכאני. על מנת שהעסקה תצא לפועל נדרשת הסכמה של שני הצדדים על המחיר הסופי של הרכב. בעל המגרש רוצה לקבל רכב אותו יוכל למכור הלאה. בעל הרכב רוצה, כמובן, לקבל מחיר הוגן.      

רכבים חדשים באתר!

הרכבים האחרונים שהעלנו לאתר מהחדש לישן.

2016
רנו פלואנס
2015
ניסאן ג'וק
2019
רנו מגאן
2019
רנו מגאן
2012
פורד פקוס סטיישן (Focus station)
2019
סוזוקי בלנו
2012
מאזדה CX-5
2015
פורד פיאסטה
2013
הונדה סיוויק
2017
אופל מוקה
2021
קיה ספורטאג'
2016
מיצובישי אאוטלנדר
2015
סיטרואן ברלינגו
2018
אאודי Audi Q5 For Sale
2018
פיג'ו 2008
2022
גי.איי.סי / JAC E2

עמודים