טרייד אין רכבים

עסקת טרייד אין לרכב הפכה לאפשרות מקובלת במיוחד במרוצת השנים, כאשר המהות העיקרית שלה ברורה: לאפשר לכל אדם שיש באמתחתו רכב לבצע "שדרוג" לדגם חדיש יותר, בהליך פשוט ונוח. אלא ששדה המשחק של טרייד אין לרכבים נחשב לרחב בכל קנה מידה, עם שלל היבטים שצריכים להיכנס לתוך תמונת ביצוע העסקה. המאמר הבא מנסה לעשות לכם קצת סדר בבלגאן.

מהי עסקת טרייד אין?

עסקת טרייד אין לרכבים, כפי שנרמז מעלה, נעשית אל מול חברות הפועלות בשדה המשחק. על פי עסקה שכזו, הרכב שנמצא בחזקתו של האדם מועבר, או למעשה נמכר, לחברת הטרייד אין, וזאת בהתאם לשווי הנוכחי שלו, כפי שמוערך על ידי שמאי רכב. הסכום שנקבע עומד לרשות הלקוח לרכישת רכב חדיש מבין אלה שמציעה חברת הטרייד אין, כאשר הסכום המקוזז ממחיר המחירון אמור להפוך את העסקה לפשוטה הרבה יותר לביצוע מבחינה כלכלית.

כבר מעצם הגדרה זו, אפשר ללמוד על מעלה מרכזית ביותר של טרייד אין רכבים: העובדה שהיא יכולה לחסוך לא רק כספים, אלא גם זמן ומאמצים – וכידוע, זמן עשוי להיות שווה לא מעט כסף. אחרי הכול, הנהג לא צריך להשקיע חודשים ארוכים במכירת הרכב הישן שלו, עם כל ההיבטים הנדרשים לצורך זה: החל מפרסום מודעה, דרך התקשרות עם רוכשים פוטנציאליים ועד לשלבים הסופיים של ניהול המשא ומתן. כאשר חברת הטרייד אין אכן אמינה גדלים הסיכויים שהיא תציע סכומים הוגנים לכל הדעות, כאשר בלא מעט מקרים אפשרות המיקוח עם אנשיה קיימת גם קיימת.

המפתח לעסקה המוצלחת

יחד עם הפשטות היחסית של עסקאות טרייד אין, ברור שיש דגשים אליהם יש להתייחס לפני ובמהלך ההתקשרות אל מול החברה האמורה. חשוב לבחון את המוניטין של החברה ולוודא שהיא מנוסה בתחום: חברה ששמה הופך לפניה תציע, כמעט תמיד, עסקאות משתלמות יותר. יש לסקור את צי כלי הרכב שמציעה החברה למכירה, שרצוי שיהיה רחב ככל האפשר, וכן את אופני התשלום. ניתן בהחלט למצוא חברות המאפשרות לבחור בין מספר אפיקי תשלום, למשל בכל הנוגע למספר התשלומים או לאופן הפריסה שלהם.

רכבים חדשים באתר!

הרכבים האחרונים שהעלנו לאתר מהחדש לישן.

2017
מאזדה CX-5
2023
קיה סלטוס
2018
אופל אסטרה
2018
טויוטה RAV 4
2020
סוזוקי איגניס
2016
סוזוקי SX4 CROSSOVER
2015
ניסאן ג'וק
2019
קיה ספורטאג'
2011
סוזוקי SX4
2018
סקודה פאביה
הונדה סיוויק סטיישן
2020
סוזוקי ויטרה
2020
יונדאי אלנטרה
2005
הונדה אקורד
2021
פולקסווגן טי קרוס
2015
יונדאי I30 cw

עמודים